مدیریت پسماند و بازیافت شهری و صنعتی

درخبرنامه ما عضو شوید وباماتماس بگیرید: ۰۹۱۷۷۱۰۵۱۸۲

مدیریت پسماند و بازیافت شهری و صنعتی

درخبرنامه ما عضو شوید وباماتماس بگیرید: ۰۹۱۷۷۱۰۵۱۸۲

فروش تعدادی تانکر


فروش تعداد محدودی(حدودا 60 عدد) تانکر قابل استفاده حجم از 2000 تا 10000 لیتر قیمت کیلویی 2000 تومان 

 

تماس با 09395744096  پارسا

نظرات 2 + ارسال نظر
مراد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12

با سلام و درود خدمت شما مدیر محترم

راستش من فعلا وقتم بیکار هست یعنی کاری ندارم در ضمن در رابطه با وبلاگ نویسی و تبلیغات از طریق وبلاگ وارد هستم

اگر کاری داشتی میتوانم در قبال قیمت بخور و نمیر حتی شاید کمتر برای شما کار کنم یعنی همین فعالیتها و تبلیغات را من برای شما انجام دهم

از قدیم گفتن کار کردن عار نیست بلکه دزدی و حیزی زشت و ناپسند هست. در ضمن دعا میکنم که وضعتان هر روز بهتر شود و خدا بیشتر به شما روزی دهد ...
و از همه مهمتر قدم بسیار خوبی دارم یغنی زندگی شما را از این رو به آن رو میکنم

سن من بالای 30 سال هست و اینم ایمیلم هست اگر کاری داشتی بر روی سر میگذارم و دربست در خدمت شما هستم

apple.smart91@yahoo.com

سلام
دوست عزیز باسپاس ازشما
لطفا شماره موبایل وشهرمحل اقامتتون را برایمان بفرستید تا اگردرشهرشماکاری داشتیم به شما محول شود
باسپاس

hassan چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

سلام تانکرهای موجود تانکر چی هستند و الان چند تن موجود دارید لطفا پیامک کنید باتشکر
09334502750

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد